December 10, 2012

...




Ya Allah kau wujudkan lah kekesalan dalam hatiku ya Allah.
Banyak dosaku yang lampau yang tak mampu aku lupakan walau sedetik.
Apa yang aku lalui tika ini adalah balasan atas kesalahan lampauku.
Ya Allah, dosanya aku hinanya aku ya Allah.
Kau lindungilah aku Kau peliharalah aku!!
yang sungguh aku tak mampu lagi bertahan!
Aku berdosa!
Ya Allah aku mohon!
Wujudkanlah ketakutan aku pada dosa! pada akhirat! pada balasanmu Ya Allah!!
Aku makin jauh darimu!!
Ya Allah, sungguh sedikit amalku, sedikit ingatanku padaMu ya Allah!
Layakkah aku ke syurgaMu?
Akhir ni Kau ingatkan aku tentang KEMATIAN.
kepermegian mereka yang ku kenali membuatkan aku sedar.
Ya Allah sungguh sayang nya Kau pada hambamu yang hina ni.
Memberi peringatan agarku tak terlupa.
Namun aku sering alpa....
Aku berdosa.......!
Maafkan kekhilafanku Ya Allah!!
Aku berdosa.


Al-fatihah untuk maktuk, nyaie, paklong, cu atan, abg ipin dan para muhajidin yang gugur untuk Islam.

No comments: