September 13, 2012

sambung?

Alhamdullilah..

Dah 1 minggu kelas berjalan..semuanya ok je kot, for now....hopefully, in future too..
sangat berbeza dan sangat sangat rasa lapang dan tenang eventhough bukanlah ade geng sangat pon kan..
tapi aku nak tanamkan dalam diri aku semua ni cabaran untuk kau BAZILAH, berjaya atau tak, itu belakang kira..
asalkan aku dh try..try and try..walaupun leceh gak lah urusan nak masuk part 2 ni..naik turun naik turun bahagian akademik tu..adehh =.="
ni pon x settle lagi...katanya fail pendaftaran tak lengkap la apa lah...n x boleh blahnye boleh pula dalam smpweb tu die buat agama aku agama HINDU? heh, terang terangan kot nama aku tu ISLAM..sobsob..sadis pulak rasanya..T.T
ibu ayah, doakan adik ye! mnta maaflah byk sgt permintaan ongkosnye..huhu..luv u always~


 sadis taktala melihat ini

 !_!



No comments: